reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ján Raška

Ján Raška

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som bývalý študent na Lester B. Pearson College v Kanade - je to jedna z United World Colleges.Živím sa vývojom webov a ekonomického softvéru. Voľný čas (a nielen voľný) vypĺňam saleziánskymi akciami rôzneho charakteru. Zoznam autorových rubrík:  MladíZamysleniaUWCSvetSúkromnéNezaradené

reklama

UWC

Pohľad späť

Ján Raška

Pohľad späť

Už dlho som nič nepísal. Ospravedlňujem sa za to tým ľuďom ktorý moje články čítali a čakali odo mňa ďalšie alebo ktorí mi napísali e-mail a nedočkali sa odpovede, ale z dôvodu slabého internetového pripojenia po mojom návrate z Kanady to nebolo možné. Avšak možno je to tak lepšie, lebo keby som mal tú možnosť, tak moje články by boli plné nostalgie, keďže môj odchod z Kanady bol veľmi smutný. A to ani nie tak kvôli angličtine či samotnej Kanade, ale kvôli tomu že od svojich kamarátov som teraz veľmi ďaleko, od niektorých ma delia tisíce kilometrov. Lenže odstupom času som nabral nový pohľad na vec a prišiel som na to, že to tak byť muselo, ináč by môj dvojročný pobyt v Kanade nemal zmysel.

  • 23. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 875x
  • 0
United World Colleges

Ján Raška

United World Colleges

Keď poviem že študujem na Lester B. Pearson College v Kanade tak väčšina ľudí si pod tým predstaví kanadskú vysokú školu menšej veľkosti. A keď poviem že tá škola je jedna z United World Colleges tak myslím že len zopár ľudí vie o čom hovorím. Tá prvá predstava o mojej škole je však nesprávna.

  • 24. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 606x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu